درمان خشکی چشم (با تشخیص پزشک متخصص)

کلینیک چشم پزشکی پارسیان بعنوان اولین کلینیک چشم پزشکی، دستگاه E-EYE را از کشور فرانسه وارد نموده است. دستگاه E-Eye ساخت شرکت E-Swin فرانسه بروزترین درمان را در رابطه با خشکی چشم و درمان غدد لبه پلک ارائه می دهد.

دستگاه E-EYE در تمام جهان به عنوان برند معتبر شناسایی شده و به کار گرفته شده است. از مزیت های E-EYE نسبت به دستگاه های مشابه همچون لیپوفلو این است که به شیوه IRPL عمل می کند و این شیوه نسبت به شیوه لیپوفلو ارجحیت دارد ” چرا که با این شیوه در اکثر موارد علت خشکی چشم هم برطرف می شود.”

نحوه کار دستگاه E-EYE بدین صورت است :

همانطور که می دانید وظیفه ی اصلی اشک چشم ، مرطوب نگهداشتن و شستشوی مداوم سطح چشم و رساندن اکسیژن به قرنیه و ملتحمه است. در خشکی چشم، اشک به میزان کافی و یا با ترکیب مناسب تولید نمی شود. E-EYE، پالس نوری پلی کروماتیک با استفاده از تکنولوژی جدید منتشر می کند . این نور غدد چربی را تحریک و از تبخیر اشک چشم (از طریق احیای غدد تولید کننده چربی) جلوگیری می کند. سپس چربی را به شرایط نرمال و ترشحات باکیفیت برمی گرداند.

در درمان سندروم خشکی چشم روش IRPL با تحریک غدد چربی ساز چشم باعث بازگشت این غدد به فعالیت اولیه خود و ترشح چربی مورد نیاز اشک چشم و در نتیجه درمان علت خشکی چشم نیز می شود.

از مزایای دیگر E-EYE عدم نیاز به جراحی بی نیاز شدن از دارو – عدم ایجاد درد  – عدم ایجاد عوارض و زمان اندک کمتر از ۵ دقیقه برای درمان خشکی چشم است.

کلینیک پارسیان به عنوان اولین ارائه دهنده درمان خشکی چشم در ایران با پیشرفته ترین دستگاه و بهره مندی از متخصصین توانا اولین کلینیک درمان کننده خشکی چشم در ایران می باشد.

برای درمان از طریق شماره زیر در واتس اپ درخواست دهید :

09054145767

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه عملکرد و ویژگی ها و تصویر دستگاه لطفاً اینجا کلیک کنید.