درمان خشکی چشم (با تشخیص پزشک متخصص)

کلینیک چشم پزشکی پارسیان بعنوان اولین کلینیک چشم پزشکی، دستگاه E-EYE را از کشور فرانسه وارد نموده است. دستگاه E-Eye ساخت شرکت E-Swin فرانسه بروزترین درمان را در رابطه با خشکی چشم و درمان غدد لبه پلک ارائه می دهد.

دستگاه E-EYE در تمام جهان به عنوان برند معتبر شناسایی شده و به کار گرفته شده است. از مزیت های E-EYE نسبت به دستگاه های مشابه همچون لیپوفلو این است که به شیوه IRPL عمل می کند و این شیوه نسبت به شیوه لیپوفلو ارجحیت دارد ” چرا که با این شیوه در اکثر موارد علت خشکی چشم هم برطرف می شود.”

نحوه کار دستگاه E-EYE بدین صورت است :

همانطور که می دانید وظیفه ی اصلی اشک چشم ، مرطوب نگهداشتن و شستشوی مداوم سطح چشم و رساندن اکسیژن به قرنیه و ملتحمه است. در خشکی چشم، اشک به میزان کافی و یا با ترکیب مناسب تولید نمی شود. E-EYE، پالس نوری پلی کروماتیک با استفاده از تکنولوژی جدید منتشر می کند . این نور غدد چربی را تحریک و از تبخیر اشک چشم (از طریق احیای غدد تولید کننده چربی) جلوگیری می کند. سپس چربی را به شرایط نرمال و ترشحات باکیفیت برمی گرداند.

در درمان سندروم خشکی چشم روش IRPL با تحریک غدد چربی ساز چشم باعث بازگشت این غدد به فعالیت اولیه خود و ترشح چربی مورد نیاز اشک چشم و در نتیجه درمان علت خشکی چشم نیز می شود.

از مزایای دیگر E-EYE عدم نیاز به جراحی بی نیاز شدن از دارو – عدم ایجاد درد  – عدم ایجاد عوارض و زمان اندک کمتر از ۵ دقیقه برای درمان خشکی چشم است.

کلینیک پارسیان به عنوان اولین ارائه دهنده درمان خشکی چشم در ایران با پیشرفته ترین دستگاه و بهره مندی از متخصصین توانا اولین کلینیک درمان کننده خشکی چشم در ایران می باشد.

برای درمان از طریق شماره زیر در واتس اپ درخواست دهید :

09054145767

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه عملکرد و ویژگی ها و تصویر دستگاه لطفاً اینجا کلیک کنید.

نظر در"درمان خشکی چشم (با تشخیص پزشک متخصص)"

1. مها

سلام لطفا آدرستون را بفرمایید

2. زری

ممکنه آدرستون را هم بنویسید؟

3. زری

مطلب بسیار عالیه ممکنه آدرس کلینیکی که در اصفهان با این روش خشکی چشم را برطرف میکنه راهم بگین؟با تشکر ازشما