جلسه هم اندیشی پرسنل و پزشکان با مدیریت در 26 بهمن

ویدئو های این جلسه:


جلسه هم اندیشی پرسنل

جلسه هم اندیشی پرسنل کلینیک پارسیان روز جمعه 26 بهمن ماه ساعت 9 صبح در محل کلینیک در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار گردید.

در این جلسه که با شرکت مدیریت عامل کلینیک جناب آقای دکتر ستوده فر و مشاور عالی مدیر عامل و ریاست کلینیک جناب آقای مهندس ربیعی و دیگر مدیران بخش های داخلی، مالی، منابع انسانی، روابط عمومی برگزار شد، جمع کثیری از پرسنل حضور یافتند.

در ابتدای جلسه پس از استماع آیاتی از قرآن مجید، فایل صوتی پیام آقای دکتر قریشی ریاست محترم کلینیک به سمع اعضا رسید.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران کلینیک خواستار اهتمام بیشتر پرسنل جهت ارائه خدمات پزشکی مطلوب تر به بیماران شدند و از دو عامل نظم وانضباط اداری و امنیت بیماران به عنوان شاخص های ارتقاء کیفی کلینیک نام بردند. دکتر قریشی از برخورد مناسب با بیمار و ایجاد رضایتمندی در بین مراجعان به عنوان اهداف کلینیک یاد کردند. در ادامه آقای دکتر ستوده فر مدیر عامل کلینیک ضمن اظهار خرسندی از تشکیل این جلسه، هدف از تشکل آن را هم اندیشی کارکنان جهت بررسی و ارائه راهکار جهت برطرف کردن نقاط قابل بهبود کلینک برشمرده و خواستار مشارکت فعال همه همکاران شدند .

آقای دکتر ستوده فر در ادامه از کارکنان درخواست کردند تا با همدلی بیشتر ورعایت اخلاق حرفه ای و به روز کردن دانش واطلاعات خود نسبت به ارتقاء وبهبود برند پارسیان تمامی تلاش خود را بکار گیرند .همچنین در خصوص توسعه وبهبود خدمات به بیماران وهمراهانشان وتکریم بیش از پیش آنها مطالبی ارائه نمودند. در ادامه ایشان نسبت به اقدامات انجام شده برای ایجاد انگیزه بیشتر برای کارکنان وهمچنین اقدامات انجام شده در کلینیک در جهت ارتقاء بهره وری وایجاد رفاه بیشتر بیماران را بر شمردند و در مورد برنامه های آتی کلینیک نیز مطالبی ارائه نمودند.

سپس کارکنان نسبت به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود مطالبی مطرح کرده وتوسط آقای دکتر ستوده فر به سوالات آنها پاسخ داده شد و مقرر گردید پیشنهادات کارکنان توسط مدیران کلینیک بررسی واصلاحات لازم صورت گیرد.


جلسه هم اندیشی پزشکان

جلسه گرهمایی و هم اندیشی پزشکان کلینیک پارسیان روز جمعه 26 بهمن ساعت 11 صبح در محل کلینیک به صرف ناهار برگزارگردید .

در این جلسه که با شرکت مدیریت عامل کلینیک جناب آقای دکتر ستوده فر و مشاور عالی مدیر عامل و ریاست کلینیک جناب آقای مهندس ربیعی و دیگر مدیران بخش های داخلی، مالی، منابع انسانی، روابط عمومی برگزار شد، جمع کثیری از پزشکان متعهد و مجرب کلینیک حضور یافتند.

در ابتدا پس از استماع آیاتی از قرآن مجید، جناب آقای دکتر قریشی ریاست کلینیک در ارتباط زنده ویدئویی از انگلیس ضمن تقدیر و تشکر از همکاران مراتب رضایت خود را از سطح توانمندی علمی و عملی کادر کلینیک اعلام کرده و جهت حفظ این جایگاه علمی خواستار برگزاری کلاس های آموزشی برای پرسنل و پرستاران کلینیک شدند . ایشان بر اهمیت رعایت نکات ایمنی در اتاق عمل تاکید کرده و رضایت بیماران را شاخص اصلی کیفیت عملکرد کلینیک دانستند. ایشان از اضافه شدن بخش زیبایی چشم و پوست به بخشهای کلینیک اظهار رضایت کردند و ضمن تشکر از پزشکان محترم، این ارتباط خاتمه یافت. در ادامه این جلسه دو ساعته آقای دکتر ستوده فر ضمن برشمردن حقوق بیمارن و لزوم رعایت اصول مشتری مداری نکاتی را درمورد سهام کلینیک و توسعه کمی و کیفی آن بیان داشتند و سپس در مورد اقدامات انجام شده وبرنامه های آتی کلینیک مطالبی را جهت اطلاع پزشکان محترم بیان نمودند و ضمن تشکر از جناب آقای دکتر قریشی و پزشکان محترم به استماع سخنان ودیدگاه های پزشکان پرداختند.

شرکت کنندگان در جلسه انتقادات وپیشنهادات خود پیرامون مسائل جاری و آتی کلینیک پارسیان را مطرح نموده و پس از بحث و بررسی و ارائه توضیحاتی توسط آقای دکتر ستوده فر مقرر گردید در خصوص دیدگاه های پزشکان محترم ، توسط مدیران کلینیک بررسی لازم صورت گیرد و اصلاحات مورد نیاز انجام گردد.

در این جلسه توسط جناب آقای دکتر زندی و سرکار خانم صائبی دستگاه پلکسر (که اخیراً توسط کلینیک خریداری گردیده) و کاربرد آن در زیبایی اطراف چشم وصورت به شرکت کنندگان در جلسه معرفی و ضمن اعلام برنامه آینده نزدیک کلینیک مبنی بر ایجاد مرکز لیزر، پوست و زیبایی، از پزشکان درخواست گردید بیمارانی که شرایط پلک ها، زیر چشم واطراف آن به گونه ای است که امکان انجام عمل بلفاروپلاستی به روش پلکسر بدون عمل جراحی و زیر نظر پزشک متخصص وجود دارد را به این قسمت معرفی نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید