خرید و بهره برداری از دستگاه پلکسر Plxer از شرکت GMV ایتالیا

کلینیک چشم پزشکی پارسیان با توجه به مراجعه افراد زیادی برای رها شدن از چین و چروک و ضایعات پوستی اطراف چشم به مراکز غیر تخصصی و غیر بهداشتی و ایجاد عوارض و مشکلات پوستی و حتی عفونت های چشمی، برآن شد تا با خرید دستگاه پلکسر  Plexr پلاس با قدرت بالا از کشور ایتالیا این خدمات را زیر نظر پزشک متخصص در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

کاربرد دستگاه :

دستگاه پلکسر Plexr موجب بازسازی پلک ، اصلاح کیسه های چربی پلک پایین و پوست اضافه پلک بالا ، پاک کردن تاتو ، رفع عیب های پوستی و ضایعاتی همچون زگیل و چین و چروک می گردد.

با استفاده از پلکسر ظاهری جوانتر و سفت شدن پوست زیر چشم و حذف کیسه های چربی و رفع چین و چروک زیر چشم را در نتایجی طولانی مدت تجربه خواهید نمود .

توضیحاتی راجع به دستگاه پلکسر :

پلکسر اولین ژنراتور میکروپلاستی با توان فرازش پوستی می باشد که به عنوان “لیفت آذرخشی” شناخته شده است. پلکسر گازهای موجود در هوا را یونیزه و پلاسما ایجاد می کند تا موجب جوان سازی، لیفت و سفت شدن پوست بدون هیچ برش و آسیب به اطراف و یا انتقال گرمای ناخواسته در بافت شود.

 

عملکرد دستگاه:

عملکرد پلکسر به این صورت است که در هنگام نزدیک شدن سوزن دستگاه به بافت مورد نظر یک ریزآذرخش بین سوزن و بافت ایجاد میکند و طبق فرآیندی که پیشتر گفته شد با تولید پلاسما انرژی لازم به اتم بافت پوست داده می شود و باعث تصعید و جمع شدن پوست و به اصطلاح لیفت پوست می شود. از شگفتی های این روش درمان این است که حتی بعد از انجام پلکسر بلافاصله هم اثراتی روی پوست شما قابل رؤیت است.

مزیت دستگاه پلکسر پلاس ساخت شرکت GMV ایتالیا نسبت به سایر دستگاه ها، توان ایجاد تأثیر در لایه عمیق تر پوست و در فاصله 7 دهم میلیمتری از سطح بافت می باشد که باعث شده است نتایج درمانی این دستگاه نسبت به تمامی دستگاه های مشابه بروز دنیا طولانی تر باشد.

از مزیت های دیگر دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به عمل جراحی
  • درمان زیر نظر پزشک متخصص
  • عدم ایجاد عوارض
  • عدم نیاز به تعداد جلسات خیلی زیاد جهت درمان
    و …

برای درمان از طریق شماره زیر در واتس اپ درخواست دهید :

09054145767

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه عملکرد و ویژگی ها و تصویر دستگاه لطفاً اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید