همایش موسسه خیریه دیابت اصفهان | 23 آبان

در بیست و سوم آبان 1397 ، همایشی به مناسبت روز جهانی دیابت در سرای عطار – واقع در اصفهان، خیابان مسجد سید، کوچه میرزا باقر، شماره 19 ؛ بر پا گردید .

همایش در غرفه هایی با بافت سنتی و همگرا ، و رنگ های خوشِ حجره ها و آینه های مشبک و سبک قدیمی تخت و حوض برگزار شده بود.

گروه ها و نهادها و انجمن های گوناگون در همایش شرکت کرده و شخصیت هایی نیز ( حقیقی  ؛ حقوقی ) در این همایش به چشم می خوردند .

از جمله ی آن گروه ها و انجمن ها می توان از موسسه خیریه دیابت اصفهان، اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان و غیره نام برد .

و از جمله ی شخصیت ها ، جناب آقای حاج احمد نیلفروشان (مدیریت موسسه خیریه دیابت اصفهان)، جناب آقای دکتر عطاری، جناب آقای تباشیری، جناب آقای دکتر مصتفوی و دیگر عزیزان و خیرین بزرگ اصفهان در همایش حاضر بودند .

حضور این انسان های بزرگ زینت بخش همایش بود.

در سخنانی از سوی جناب آقای دکتر عطاری و جناب آقای نیلفروشان اهداف همایش ، کارکرد موسسه خیریه دیابت اصفهان، اثر خیّران ، نیاز جامعه به تکاپو و سعی بیشتر همگانی جهت حمایت از بیماران دیابتی استان با توجه به وجود خیل عظیم بیماان دیابتی در استان اصفهان طرح گردید .

در این همایش مصاحبه های تلویزیونی و هنرمندی صدا پیشه ای که در قالب یک کودک دارای دیابت مشکلات جسمی ، اجتماعی ، درسی و... خود را ابراز می کرد، به عنوان کارهای جنبی وجود داشت .

غرفه ی کلینیک چشم پزشکی پارسیان در تلاش بود تا به اهداف زیر دست یابد :

1 – اطلاع رسانی درباره کلینیک چشم پزشکی پارسیان و حمایت از بیماران دیابتی در حوزه معاینات اولیه چشم، به مراجعه کنندگان و حاضرین همایش

2 – جلب اعتماد بازدید کنندگان به سطح علمی و دقت ابزار و دستگاه های موجود در کلینیک چشم پزشکی پارسیان

3 – جلب توجه بازدید کنندگان به کادر علمی سطح بالا و وجود نخبگان و فرهیختگان در طراز جهانی در کلینیک چشم پزشکی پارسیان

5 – اندازه گیری رایگان فشار چشم مراجعه کنندگان

6 – مشاوره های چشم پزشکی رایگان برای بازدیدکنندگان در غرفه ی کلینیک چشم پزشکی پارسیان

در انتهای همایش لوح تقدیری به افراد خیّر حاضر در همایش اهداء گردید.

غرفه ی کلینیک چشم پزشکی پارسیان سعی و تلاش در حصول به هدف های ذکر شده در همایش دیابت داشته است ، که به امید حق به این اهداف نائل شده باشد .

تصاویری از این رویداد:

 

دیدگاه خود را بنویسید